Tjabba bloggen

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera. Vet inte varför. Jo det gör jag.. För jag inte har tid att blogga förutom på kvällarna och då försöker jag sova. Men nu hittade jag lite tid. Känn dig inte oälskad eller bortglömd för jag gillar dig. Lovar att försöka bättra mig. Känns som jag har gjort det ett par gånger. Det går väl i omgångar antar jag. Jag kan inte vara bättre än vad jag är ibland.

Hur som helst så kan jag i alla fall berätta att spexet kommer bli awesome och snart släpps biljetterna! Jag är grymt taggad! Snart kommer alla månaders slit med repetitioner att få visas upp och ja.. Vad kan jag säga? Kom och se på mig sjunga och dansa och vara onaturligt gammal!

I skolan är livet också bra. Jag har påbörjat mitt vårprojekt som kommer gå ut på att skriva en pjäs. Inte alls vad jag hade planerat när jag började det här året, då var planen att fortsätta på min kortroman så den skulle bli klar men nu känner jag att jag vill skriva repliker för det är så mycket roligare.

Förutom skolan så har jag förstås mitt sidoprojekt med bridgeboken. Den lär dock få ligga och vila ett tag tills spexet har lugnat ned sig lite. Så lär inte bli förrän i mars som det tas upp på allvar. Har lite för många saker i januari och februari som väger tyngre. Men snart så!

Sedan börjar bridgerutinerna dra igång igen i morgon så det känns nice. Spela lite bridge och så är aldrig fel.

Men andra ord: saker rullar på.

Detta inlägg publicerades i Livet. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar