Superchillsöndag

I dag är det söndag. Har inte gjort något vettigt. Ätit pizza, tittat på film och anime, spelat lite bridge, hämtat min bil, läst spexmanus. Låter som jag gjort massor när jag skriver ned allting. Dock består det mesta av soffsittande så låt er inte luras. Nu är jag trött. Ska nog gå och sova väldigt snart.

I morgon tillbaka till skolan. Blir säkert trevligt. Fast vi har en uppgift som jag inte gjort. Lite slarvigt. Jaja, det löser sig. Har i alla fall läst boken. Så kan vara med i diskussionen förhoppningsvis.

Den kommande veckan kommer bli väldigt trevlig. Det är nog en av de mer perfekta veckorna jag har i mitt schema för den balanserar alla mina aktiviteter väldigt bra. Måndag spelas det bridge, tisdag till torsdag är det spex, på fredag är det fest, och sedan spex och bridge lördag och söndag. Allt på en gång! Blir bra detta. Mitt i allting blir det ett textsamtal också, ska bli spännande att se vad folk tycker om mina karaktärer till den kommande pjäsen.

Sov gott på er.

Detta inlägg publicerades i Livet. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar